Coronavirus – Fysiotherapeutisch Centrum Vianen – Vianen

Praktijkinformatie omtrent het corona virus

De maatregelen met betrekking tot het Covid-19/ Coronavirus geven veel vragen rondom de behandelingen op de praktijk. Wij volgen de adviezen van het RIVM, de overheid en het KNGF, onze beroepsgroep.

Wat wij doen:

 Wij dragen een MONDKAPJE u ook? Wij zouden het heel erg waarderen dat u net als wij gebruik maken van een mondkapje n de praktijk.
 Wij volgen de richtlijnen van GGD en RIVM.
 De werkzame fysiotherapeuten en ondersteunend personeel van onze praktijk zijn fit en hebben geen klachten van verkoudheid, hoesten en/of koorts, anders blijven zij thuis
 Wij groeten u mondeling
 In de wachtkamer houdt u minstens 1.5 meter afstand tot elkaar. De stoelen zijn uit elkaar gezet. Wij streven ernaar om de wachttijd tot een minimum te beperken.
 Wij vragen u exact op tijd te komen, zodat de wachttijd tot een minimum wordt beperkt.
 Wij wassen altijd voor en na iedere behandeling de handen en gebruiken alleen papieren handdoekjes.
 Apparatuur wordt na elk gebruik goed gedesinfecteerd.
 In de oefenzaal wordt >1.5 meter afstand gehouden tussen de patiënten
 In overleg met u kunnen wij een digitaal of telefonisch consult inplannen.

Wat kunt u doen:
 BEL AF als u verkouden bent, hoest, keelpijn en/of koorts heeft. Gebruik ons algemeen nummer 0347-372411. U kunt ook direct met uw therapeut contact opnemen. Het rechtstreekse telefoonnummer en e-mailadres van elke therapeut kunt u vinden op onze website.
 Als u geen verkoudheidsklachten heeft, koorts of keelpijn heeft, bent u bij ons welkom voor behandeling.
 Valt u binnen de risico groepen? Dit zijn mensen met COPD, hartfalen, oncologie en leeftijd 70+. In overleg met u kunnen we bekijken of we een digitaal/telefonisch consult kunnen inplannen.
 Lukt het u niet om vervoer te regelen? In overleg kunnen we met u kijken of we bij u aan huis kunnen komen voor uw behandeling.
 Houd meer dan 1.5 meter afstand in de oefenzaal tot de andere patiënten.

 Neem u eigen HANDDOEK mee naar de behandeling.

Deze informatie kan per dag aangepast worden n.a.v. andere ontwikkelingen en aangepaste richtlijnen van het RIVM

Samen met u hopen wij zo een veilige en gezonde behandelsituatie te bewerkstelligen, zodat wij u kunnen ondersteunen met onze zorg.

Een hartelijke groet namens het hele team van het Fysiotherapeutisch Centrum Vianen